УПУТСТВО: Садржај блога омогућује да се отворе спискови овде објављених радова и то по књижевним врстама. У садржају је и листа по азбучном реду свега што је на овом блогу објављено. На десктопу и таблету садржај је са десне стране (зове се Странице или Pages), а на таблету је то одмах изнад заглавља блога.

06 July 2023

Три афоризма

 




Нападоше ме неки знатижељници, "кам ги ти афоризми на којима ти афористичари захвалише и у књигу те своју убацише"? "Еве ги", а ево и како изгледа та захвалница као и корице “Зборника афоризама IV” са манифестације „Дани сатире – Павле Тончић“ у којима су штампани. Почаствован сам. Посебно годи сазнање да су и доказаним афористичарима у њега уврстили такође три, највише четири афоризма. Зашто је баш ова моја три жири Манифестације одабрао, а не неке друге, ствар је укуса и уређивачке политике Зборника. Хвала им свакако. Довољна ми је награда то што су ме као афористичког голуждравка уопште примили у свој часни круг.


1.       Јуче сам желео сутра, а данас бих све дао за јуче.

2.       Кад сам био мали ишао сам бос. Данас више нисам мали.

3.       Све сам покушао, једино још нисам покушао да не покушавам.


© 2023 Бранимир Перић

Текст може бити преузет и објављен у деловим или целини и то искључиво уз поштовање следећих услова: (1) да се наведе пуно име и презиме аутора и постави линк nа почетну страницу овог сајта (2) да се не врше никакве измене преузетог текста и (3) да се преузимање и објављивање не врши у комерцијалне сврхе. Преузимање, копирање и објављивање овог текста супротно наведеним условима представља кршење ауторских права.


No comments:

Post a Comment

Кад дајете коментар а немате налог на Blogger-у (тј. на Blogspot-у), молим вас унесите своје име и и-мејл (ако га имате) да бих знао ко је коментар дао! Хвала.

Порука аутору имејлом

Name

Email *

Message *

Највише читано

Препоручујем вам да прочитате

Порука

Илустровано уз помоћ вештачке интелигенције Dall E 3 Порука Има једно дете усамљено тугу плете остављено у плахте се невидљиве скрило вапи д...