УПУТСТВО: Садржај блога омогућује да се отворе спискови овде објављених радова и то по књижевним врстама. У садржају је и листа по азбучном реду свега што је на овом блогу објављено. На десктопу и таблету садржај је са десне стране (зове се Странице или Pages), а на таблету је то одмах изнад заглавља блога.

29 December 2020

Песма о вриштању

 


Песма о вриштању

  
О  вриску бих селе да ти пишем
о вриску из дроба
што жари тали и растаче
вриску пути мојих
јалових маштања
неплодних бунцања
вапаја
иштења и пораза хтења
 
Све у мени вришти поодавна
врисковима јада
растаче се тело
Чак и да сам кучка у терању
пси би се већ скинули са мене
а од скакања њиних ја се окотила
Поређење глупо знам
јер писка се из вриска
пси највише боје
вриштањем искусих
 
Вришти ми селе цело тело
вришти влас на глави
груди
црева
бѝло
У вриштање се поглед излучио
сви ми дани вриштањем проткани
Ко не врисне кад га стварност лупи
кад тад извриштаће врисак пропуштени
Свако али не и ја
Узалуд се мучим
узалуда кунем отроване речи
када се осврнем
шта то за мном оста
шта ме сутра чека
Врисак селе
врисак
 
Тако ти је селе јер не вриснух
онда кад паметни вриште
Сви моји врисци прекасно стигоше
Кад те мајка роди тад се врисне
тад се учи
и на вриске навикава
А ја се упустих
заблесавих
све мислећи цвеће цвета
поточићи теку
пчеле зује
и славуја луга глас се чује навек
Тако прођу селе живота луде
које се пробуде
кад у њима већ провриштало све је
 
Мóре
нећеш више
сакупићу снагу
и ваздух у груди
једним ћу вриском беспоштедним
све врискове своје проклетиње
у нужник ко измет да сјурим
Знам
знам шта ћеш ми рећи
смрди
пази да се не окужиш
гледај и смрад нека оде
тихо се прикрадај
скочи изнебуха
 
Опрез селе само опрез
и без еха
да тим задњим вриском
нове вриске без паса не скотим
илʼ поспале оне не разбудим.
 

© 2022 Бранимир Перић

Текст може бити преузет и објављен у деловима или целини и то искључиво уз поштовање следећих услова: (1) уз навођење пуног имена и презимена аутора и постављање линка са почетне странице овог сајта, (2) без измена преузетог текста и (3) под условом да се преузимање и објављивање не врши у комерцијалне сврхе. Преузимање, копирање и објављивање овог текста супротно наведеним условима представља кршење ауторских права.

No comments:

Post a Comment

Кад дајете коментар а немате налог на Blogger-у (тј. на Blogspot-у), молим вас унесите своје име и и-мејл (ако га имате) да бих знао ко је коментар дао! Хвала.

Порука аутору имејлом

Name

Email *

Message *

Највише читано

Препоручујем вам да прочитате

Порука

Илустровано уз помоћ вештачке интелигенције Dall E 3 Порука Има једно дете усамљено тугу плете остављено у плахте се невидљиве скрило вапи д...